ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در گرجستان به صورت کاملا سیستمی انجام میشود . شما برای انجام مراحل ثبت شرکت در گرجستان باید به ساختمان اداری مرکزی تفلیس به نام ساختمان یوستیسخ یا همان (( ساختمان قارچی شکل )) مراجعه کنید و مراحل ثبت شرکت در گرجستان را انحام دهید .

تمامی مراحل ثبت شرکت در گرجستان از ابتدای اولین تماس با کارشناسان بست جورجیا تا اتمام مراحل ثبت شرکت در گرجستان و دریافت گرجستان توسط کارشناسان و موکل های ما در کوتاه ترین زمان و با بالاترین سطح کیفی انجام میشود و دلیل اصلی انتخاب بست جورجیا توسط مشتریان برای انجام مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان دقت در انجام کار و صداقت در کار تیم بست جورجیا میباشد .

در اولین مرحله  از مراحل ثبت شرکت در گرجستان شما پس از اعزام به پایتخت کشور گرجستان شهر تفلیس و انجام ترانسفر فرودگاهی و مستقر شدن در هتل موکل و تیم مترجم شرکت بست جورجیا به همراه شما به ساختمان مرکزی اداری شهر رفته و پس از دریافت پاسپورت دریافت نام انتخابی و ادرس ایمیل شما تنظیم اساسنامه نموده و پس از نتظیم اساسنامه در همان روز بهمراه شما در همان ساختمان برای شما افتتاح حساب را بانک تی بی سی گرجستان به نام شخص شما انجام میدهند و سپس با دریافت پرینت حساب و تنظیم اساسنامه به همراه شما به بخش ثبت شرکت در همان ساختمان مراجعه میکنید . پس از انجام مراحل اداری در زمان بسیار کوتاه و امضا کردن اسناد اساسنامه شرکت کار شما در روز اول به پایان رسیده و تا فردا باید منتظر تایید ثبت شرکت بمانید .

فردا آن روز نیز مجدد تیم مترجم و موکلین ما به همراه شما مجدد به ساختمان اداری مرکزی شهر مراجعه کرده و پس از دریافت اساسنامه به شعبه تی بی سی بانک در همان ساختمان مراجعه میکنید و کارت عابر بانک خود را دریافت میکنید و سپس از طریق باجه های عکاسی در همان ساختمان عکس های خود را گرفته که بلافاصله ضاهر میشوند و بعد از آن شما میتوانید بر اساس موارد ثبت شرکت خود برای اقامت خود نیز اقدام کنید . و شما در همان  روز دوم با عکس گرفته شده از خود و ترجمه پاسپورت خود اقدام به اخذ اقامت گرجستان توسط موکلین ما میکنید و تمامی هزینه ها و فیش های واریزی در این مرحله نیز توسط وکیل های ما انجام میشود .

یکی از سوالاتی که دوستان همیشه از ما میپرسند این است که ما با ثبت شرکت در گرجستان چه کارهای میتوانیم انجام دهیم و آیا فقط موارد ذکر شده در اساسنامه را ما میتوانیم در گرجستان انجام دهیم . پاسخ : خیر قوانین ثبت شرکت در گرجستان بسیار ساده میباشد و شما با ثبت شرکت میتوانید هر نوع کاری را انجام دهید و نیاز نیست خدمات مد نظر خود را در اساسنامه قید کنید و یا اگر در اینده شغل جدیدی را میخواهید به خدمات خود اضافه کنید مجدد تنظیم اساسنامه کنید و انگونه محدودیت ها در مراحل ثبت شرکت در گرجستان وجود ندارد .(( البته اندک مواردی هستند که نیاز به مجوز دارند که برای ایرانیان معمولا کاربرد ندارد ))

مدت زمان ثبت شرکت در گرجستان چند روز کاری می باشد ؟ تنها در ۲ روز کاری تمامی مراحل ثبت شرکت در گرجستان شما انجام میشود .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در گرجستان چیست ؟ پاسپورت تنها مدرک مورد نیاز شما برای مراحل ثبت شرکت و دریافت اقامت در گرجستان نیاز می باشد.

آیا نیاز به ترجمه پاسپورت به زبان گرجی می باشد ؟  کار ترجمه پاسپورت در همان روبروی ساختمان اداری مرکزی شهر توسط دارلترجمه ها در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام میشود و نیز مترجم ما برای ترجمه پاسپورت شما را همراهی میکنند .

وکالت به وکیل گرجی بابت چه موردی داده میشود ؟ وکالتی که در هنگام مراحل ثبت شرکت شما به وکیل های شرکت ما میدهید تنها و تنها بابت ثبت شرکت در کشور گرجستان  می باشد و پس از اتمام مراحل ثبت شرکت در گرجستان و دریافت اقامت گرجستان دیگر هیچ ارزشی ندارد .

پیشنهاد ما برای نوع ثبت شرکت در گرجستان ثبت شرکت با مسئولیت محدود ( Limited Liability company ) ( LLC ) میباشد زیرا این نوع ثبت شرکت در گرجستان نیز همانند سایر کشور های دنیا بهترین روش ثبت شرکت می باشد و میتوان گفت بیشتر شرکت های ثبت شده در گرجستان نیز از نوع مسئولیت محدود می باشند .

 

نکته بسیار مهم : شاید ثبت شرکت در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان مهم باشد اما نکته بسیار مهم از نظر تیم ما همراهی با مشتری در تمامی مراحل کسب کار و زندگی در گرجستان است زیرا اقامتی که شما از دولت گرجستان برای بار اول دریافت میکنید اقامت موقت می باشد . شرکت بست جورجیا در تمامی مراحل از جمله مشاوره شروع کسب کار خرید و فروش ملک در گرجستان و اجاره ملک در گرجستان در کنار شما هست و با تجربه چندین ساله همچنین بهره گیری از موکلین گرجی زبان و آشنا به قوانین گرجستان شما را همراهی خواهیم کرد تا از زندگی در کشور ارام و امن گرجستان لذت ببرید .

مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات شرکت بست جورجیا :

  1. اولین و مهم ترین مزیت گروه بست جورجیا از نظر مشتریان نسب به سایر همکاران ما صداقت در کار تیم بست جورجیا میباشد و ما از هرگونه بزرگ نمایی و دروغگویی به دور می باشیم .
  2. داشتن دفتر در ایران و همچنین شرکت ثبت شده در ایران .
  3. داشتن تیم قوی در کشور ایران و مشاورین خبره درباره کشور گرجستان.
  4. داشتن دفتر و شرکت ثبت شده در کشور گرجستان.
  5. موکل های گرجی زبان با تجربه با صدها پرونده موفق اقامتی و ثبت شرکت در خاک گرجستان
  6. پایین ترین آمار رجکتی اقامت گرجستان با رعایت قوانین گرجستان و ارجاع پرونده های دقیق و کامل در خاک کشور گرجستان .
  7.  همراهی مترجم و مشاورین سه زبانه (( فارسی , گرجی , انگلیسی ))  زبان ما تا اخرین مرحله با شما و مشاوره کسب کار بعد از اتمام مراحل ثبت شرکت به شما تا شروع کسب کار و پیشرفت روز افزون کسب کار در کنار شما هستند .
  8. آشنایی کامل با بازار کشور گرجستان و قوانین کشور گرجستان و صادرات و واردات به گرجستان و آماده همکاری و مشاوره به شما در تمامی زمینه های فعالیت شما .

 منبع » مراحل ثبت شرکت در گرجستان بست جورجیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی