ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰


اقامت گرجستان با خرید ملک

اقامت گرجستان با خرید ملک

چرا اقامت گرجستان با خرید ملک

اقامت گرجستان با خرید ملک : همانطور که در مقالات و مطالب قبلی ذکر شد گرجستان کشوری ارزان و بسیار مقرون به صرفه است.هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین میباشد و در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کشوری ایده آل از لحاظ هزینه ها محسوب میشود.
گرجستان نیز هرساله پذیرای تعداد بسیار بالایی توریست میباشد که بعنوان یکی از منابع در آمد برای این کشور نیز محسوب میگردد.اما هر ساله تعداد بالایی از افراد هستند که خواهان اخذ اقامت و مهاجرت به گرجستان میباشند اما به چه طرقی میتوان اقدام به اخذ اقامت کرد و همچنین  چگونه میتوان به این کشور مهاجرت کرد موضوع بحث خواهد بود.
در واقع شما میتوانید با کمترین هزینه اقدام به اخذ اقامت گرجستان کنید البته افراد سودجوی بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند که صرفا بدنبال سود خود هستند و اغلب افرادی که به آنها مراجعه میکنند در مصاحبه های اقامت طرد میشوند.متاسفانه کلاه برداران زیادی در زمینه اخذ اقامت در کشور گرجستان وجود دارند که موجب نارضایتی و ضرر و زیان مالی افراد زیادی شده اند.
اما ما این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که با پرسنل مجرب و خبره گروه بست جورجیا از مجموعه هلدینگ اوراسیا میتوانید با کمترین هزینه و به راحتی اقدام به اخذ اقامت گرجستان کنید.

روشهای اخذ اقامت گرجستان

اما اخذ اقامت به روش ها وطرق مختلفی صورت میگیرد که از جمله آن میتوان به اقامت از طریق ثبت شرکت اشاره کرد. در واقع شما برای این که بتوانید اقدام به ایجاد کسب و کار در گرجستان کنید حتی برای افتتاح یک سوپرمارکت کوچک تا یک شرکت در حوزه آی تی ابتدا به ساکن باید اقدامم به ثبت شرکت کنید این امر هزینه زیادی را در بر نخواهد داشت و شما از این طریق میتوانید اقدام به اخذ اقامت خود نیز کنید . به عبارتی دیگر شما با کارآفرینی در کشور گرجستان میتوانید اقامت این کشور را بگیرید.

اقامت-گرجستان-با-خرید-ملک11

روش دیگر اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک میباشد :

اقامت گرجستان با خرید ملک یکی از روش های پیشنهادی ما به شما میباشد و برای افرادی مناسب است که مایل به ثبت شرکت و یا کارآفرینی در این کشور نیستند.قیمت ملک در گرجستان مشابه با ملک های در حاشیه و حومه تهران میباشد برای مثال شما میتوانید با بودجه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان یک ملک به صورت آپارتمان و بسیار شیک و مبله خریداری کنید و سپس از این طریق و طی مراحل اداری بررسی و کارشناسی اقدام به اخذ اقامت نیز کنید در واقع اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک نیز بعنوان یکی از راهکارهای مهاجرت محسوب میشود که هر ساله افراد زیادی از این روش استفاده میکنند و اقامت خود را از طریق اقامت گرجستان با خرید ملک انجام میدهند .
پس باتوجه به مطالب و موضوعات گفته شده اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت و همچنین کنیز جزو برترین راه کارها محسوب میشوند و ما این اطمینان را به شما میدهیم تا با پرسنل خبره خود نتیجه دلخواه را کسب کنید.

 

اقامت گرجستان با خرید ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی