ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گرجستان


گرجستان

آشنایی با کشور کرجستان

گرجستان کشوری است در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است.گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته .

یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که کشور گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد .

این کشور بعنوان یکی از کشورهای اروپایی محسوب میباشد که دارای امکاناتی مطابق با استاندارد های اروپایی میباشد. گرجستان بعنوان یک کشور با فرهنگی نزدیک به کشور ایران میباشد زبان گفتاری آنها گرجی میباشد و بیشتر شبیه به زبان روسی نیز میباشد .

شهرهای گرجستان

گرجستان دارای شهر های متعددی میباشد که هرکدام نیز آب و هوای اقلیمی متناسبی دارند. از برترین شهر های گرجستان میتوان به تفلیس و باتومی اشاره کرد که جزو توریست خیز ترین شهرهای این کشور میباشند. در واقع تفلیس بعنوان یکی از شهرهایی میباشد که دارای امکانات اروپایی است رستوران های زنجیره ای متعددی مانند کی اف سی و همچنین مک دونالد در تفلیس و سایر شهر های دارای نمایندگی میباشند. اما با توجه به اروپایی بودن این کشور قیمت های زندگی و خرج و مخارج هم بسیار پایین میباشد در واقع هزینه های زندگی در این کشور یک سوم شهر تهران میباشد. پس با توجه به این مسائل و مطالب گفته شده پی میبریم که این کشور میتواند گزینه ای مناسب برای تفریح و سفر باشد. از عمده درآمد کشور میتوان به هتل ها و سایر اماکن تفریحی و دیدنی ان اشاره کرد زیرا توریست های زیادی از کشور های مختلف هر ساله به این کشور سفر میکنند.

گرجستان

زیبایی و توریست گرجستان

در واقع کشور گرجستان دارای مکان های توریستی متعددی میباشد که از جمله آن میتوان به مکان های گردشگری شهر تفلیس که پایتخت این کشور محسوب میشود اشاره کرد.

تفلیس دارای کلیساهای متعدد و جامعی میباشد که بسیار توریست خیز میباشد همچنین برکه لاک پشت ها در فصل تابستان و بهار گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

همچنین رستوران های گرجی که با سرو غذاهای اصیل گرجستانی توانسته اند طعم غذای لذیذ را برای توریست ها به ارمغان بیاورند.
همچنین شهر باتومی میز بعنوان برترین شهر های این کشور شناخته شده است که به سواحل دریای سیاه نیز منتهی میشود در کنار این سواحل مراکز خرید و رستوران های متعددی وجود دارد که توریست ها رابه خود جذب کرده است.
باتوجه به مطالب ذکر شده پی میبریم که برای سفر این کشور میتواند گزینه ای بسیار مناسب باشد هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ تفریحی میتواند برترین سفر را تجربه کرد.

مردم گرجستان

مردمان georgia افرادی بسیار خونگرنم میباشند و همیشه سعی بر این دارند تا توریست هایی که از اقسا و نقاط جهان به کشور انها سفر میکنند از امنیت و رضایت کامل بر خوردار باشند.
از مهمترین ویژگی های مثبت برای مهاجرت به گرجستان میتوان به کارآفرینی با کمترین هزینه اشاره کرد در واقع شما میتوانید با کمترین سرمایه اقدام به ایجاد شغل و کارآفرینی در گرجستان کنید و بهره کاملا اقتصادی و مناسب را ببرید.

برای دریافت اقامت گرجستان و یا ثبت شرکت در گرجستان با کارشناس های ما در بست جورجیا در ارتباط باشید .



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی