ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان,اقامت گرجستان,املاک گرجستان,بست جورجیا

ثبت شرکت در گرجستان | اقامت گرجستان | املاک گرجستان | بست جورجیا

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باتومی


باتومی

باتومی

باتومی

دومین شهر بزرگ گرجستان است که در ساحل دریای سیاه و در جنوب غربی گرجستان واقع شده است و به سبب آب‌وهوای متنوعش، یکی از مقصدهای پرطرفدار توریستی است..
باتومی:واقع در جنوب شرقی کشور گرجستان است از جاذبه توریسیتی شهر میتوان به باغ گیاه شناسی ان اشاره کردکه یکی از بهترین مکان ها برای استراحت ومطالعه علم گیاه شناسی است درختان و گل ها در این باغ دارای زیبا ترین ساختار وبافت هستند والبته یک مکان برای دور بودن ازترافیک  و شلوغی شهر.
حال میخواهیم با تاریخچه باتومی آشنا شویم: بنابر روایات هردوت، سکاها از طریق آزوو(آزف) به ولایت باطوم آمده‌اند. باطوم در دوره هخامنشیان، از متصرفات پادشاهان هخامنشی شمرده می‌شد. این شهر در محل بندرگاه قدیمی رومی باتوس، که احداث آن را به آدریانوس نسبت می‌دهند، بنا شد. بعد ها یوستی نیانوس از پادشاهان روم شرقی آنجا را تصرف کرد و پس از بنای دژ پترا در شمال آن، باتوس اهمیت خود را از دست داد و مدتی بعد، جزو متصرفات پادشاهان لز شد.

باتومی گرجستان

جاذبه های گردشگری باتومی

 

باغ گیاه شناسی باتومی با نمای رو به دریای سیاه مناظری فوق العاده دارد اگر از باتومی دیدن میکنید حتما از این باغ و مناظر زیبای باغ های کنار دریا بهره ببرید. ماشین های کرایه ای در باغ گیه شناسی هستند که شما را در باغ می گردانند اگر عادت به پیاده روی طولانی ندارید و به ویژه اگر در هوای تابستانی از این باغ دیدن میکنید پیشنهاد میکنم حتما با این ماشین های روباز در باغ گردش کنید.
مراکز خرید باتومی :  در مرکز شهر باتومی است و از این نقطه می‌توانید به‌راحتی به هر کجای شهر دسترسی داشته باشید.
برج الفبای نیزاخیرا در جذب توریست نقش بسزایی داشته است که ساختاری مانند دی ان ای داردکه به صورت رشته ای است.
ساعت استرونومیکال یا به اصطلاح عظیم نیز از بنا های شهر باتومی است که واقع در نزدیکی میدان اروپا  است.
پل ماهونتستی این پل از بنا های تاریخی شهر است و افسانه ها و راز های بسیاری در پشت این پل نهفته است و البته پیشنهاد میشود که اگر زمان کافی برای اقامت در این شهر را ندارید مشاهده این مکان اولویت پایین تری برای شما دارد.

رستوران در باتومی

اگر به دنبال رستوران های لوکس و لاکچری و یا رستوران های ارزان قیمت هستید کافیست تا در شهر قدم بردارید و از زیباترین رستوران های باتومی دیدن نمایید.
این شهر دارای رستوران های متعددی میباشد که غذاهای اصیل گرجی را سرو میکنند که ازجمله آنها میتوان به : خاچاپوری ، اوجاخوری ، چاناخی ،چاکاپولی و چاخوخبیلی ، چادی ، بادری جانی ،تاباکا ، خینکالی ،پخالی ، متس وادی اشاره کرد.


منبع : باتومی  مطلبی از سایت برترین های گرجستان بست جورجیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی